Oh, fader. Giv oss ett till lager med fett


Nu är den här onde mannen i farten igen.

Jag skrev till honom på msn att jag faktiskt funderade på att promenera till skolan imorgon (en oerhört bravur till mig, tack!), och då svarade Ingman att han allt som hade med träning och motion att göra är överskattat. Han ska tydligen starta upp en sekt nu också, där han ska se till att alla människor blir emot träning och motion.
Personligen tror jag att han mest skulle få med sig feta amerikanare, men han menar att han ska ta över hela världen och alla ska bli tjockisar.

Fetmaguden JohanStefanIngman ska dyrkas (enligt honom själv).



Edit

Denna sekt förespråkar tydligen fildelning också...


(jag ville inte ladda ner en låt åt honom..)

Kommentarer
Postat av: carro

tydligen såg jag tantig ut?! :)

2008-12-18 @ 16:24:58
URL: http://smastad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--