Vilken fin tröja!

Det blev lite pinsamt förut när jag och Ingman var på MQ. Han stod och tittade på en tröja och begrundade den noggrannt. Jag kommer bakom honom och utroper "Men fyfan vad ful!". Det hela slutade med att Ingman köpte tröjan som jag hade ropat var ful.

Jag är lite av en ordspyare och åsiktskräkare. Det är nog det och min förmåga att kunna ligga på ett golv mitt i skolan och bara asgarva som gör att folk ibland anser att jag är lite konstig. Men jag kan inte riktigt hjälpa det, och alla dessa ord som bildar åsikter bara hoppar rakt ut ur min mun vid flertal tillfällen - utan att jag ens tänker på att mina hemska åsikter faktiskt kan såra någon.
Det säger bara splash, och så kommer meningen upp - precis som riktigt kräks.
Jag är en hemsk människa som tycker på tok för mycket.


Ingman provar tröjan i provhytten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--