Den fantastiske Johan Ingman

Ingman klagade på mig för att jag aldrig uppdaterade bloggen. Men det finns liksom ingenting som jag har ork till att skriva, och det händer inte alls vidare mycket i mitt liv för tillfället. Det bara knallar vidare och går.
Idag till exempel så har jag pluggat. Intressant.

Men då kom Ingman på den briljanta idéen att jag kan skriva ett inlägg om honom. Då är bara nu frågan, vad ska jag skriva om honom? Ni kanske vill få en djupare inblick i denna mystiska människa?

Den 29e april 1990 föddes lilla, lilla Johan Ingman som den förste sonen till Ankie och Stefan Ingman. Sen fick han två småbröder och en lillasyster, någon gång som jag inte har koll på.
År 1996 var det dags för Johan att börja på förskola. Detta blev konstigt för Johan eftersom han aldrig innan träffat så mycket barn på det sättet då han varken gick på dagis eller var hos dagmamma. 1997 hände det mest underbara i Johans liv - han träffade Catrine (=mig). (Catrine började inte på skolan förens i ettan eftersom hon gick på sexårsgrupp på dagis istället för förskola.) Catrine och Johan gick på samma fritids där de lekte mycket tillsammans. Bland annat så brukade de sitta och tälja tillsammans, eller spela shack. En gång skar sig Johan då de satt och täljade, han började skrika eftersom han blödde, men Catrine tog ingen notis om det. Detta trauma har Johan påpekat för Catrine resten av deras 11 - åriga vänskap.
Johan var lite av en tjejtjusare och var tillsammans med en massa olika tjejer. Men inte en sådan där tuffing till tjejtjusare, utan lite mer som Sune, ni vet? En smörig och söt kille. En av Johans tjejer var Catrine, i fyran. Dom pussades tre hela gånger och Johan köpte en jätte söt alla-hjärtans-dag present till Catrine, bestående av en mobilstol format som en röd pussmun.

Sedan så skildes Johan och Catrine åt och umgicks inte så mycket. Det tog slut mellan dem, men de var lyckliga ändå.
Sedan började de gymnasiet. Då var Johan och Catrine så illa tvingade att umgås med varandra eftersom alla deras andra kompisar i klassen umgicks med varandra. Till slut fann de tillbaka till varandra och även om inte kärleken har grott igen så är de världens bästigaste kompisar, fastän att Johan hatar när Catrine ger honom stryk i Mariocart.

(ta allt med en nypa salt)

Ingman
Säffles bästa Johan Ingman!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken cooling! Jag önska jag var som han! x)

2008-02-05 @ 19:58:11
Postat av: Malin

Uhh

2008-02-06 @ 15:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--