Deprimerande måndagar

Jag tycker inte om måndagar!
Positivt sagt av mig, tycker jag.

Nej men fy. Det är inte så mycket som är bra med just den här måndagen åtminstone. Förut när jag var på väg hem från skolan gottade jag mig i tanken på att sticka ut o springa en runda och sedan ta en varm, härlig dusch för att avrunda alltihopa med att flitigt studera franska.
Sen slog det mig, att jag 1500 skulle köra bil på i-center. Så det var bara att cykla ännu fortare hem, byta skor från högklackat och sedan kuta till i-center i mina pumor istället. Jag och Göran körde runt, runt men idag hittade vi faktikst ut ur Rölse (weeei!).
Sen när jag väl kom hem strax före fyra så var jag trött, sur och frusen. Rummet ser förjävligt ut så jag måste bädda och hålla på. Har inte gjort det än idag. Sen måste jag ta tag i franskan, men egentligen vill jag bara gå och lägga mig i sängen och gömma mig.

Dessutom så är det fyra dagar kvar tills Johan kommer hem. Fyra långa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--