Det rosa kakmonstret

Min syster är en relativt kreativ människa och tycker om att pyssla. Förra året gjorde hon universums finaste födelsedagskort till mig. Det var rosa och det stod "Familjens prinsessa 17 år" på framsidan, sedan var det en prinsesskrona inuti och så stod det "Grattis Catrine önskar Charlotte!". Närmare bestämt så såg det ut så här :

Födelsedagskort3
Framsidan. Visst är det gulligt med allt luddeliludd också?


Födelsedagskort2
Inuti!


Födelsedagskort1
Baksidan påminde mycket om ett rosa kakmonster - i love it!

På onsdag är det min artonårsdag, och jag försöker få min kära systeryster att göra ett likadant kort till mig i år igen - fast ännu finare eftersom jag faktiskt fyller arton. Ett blått. Tror ni hon lyckas?
Jag själv har infört en tradition om att hon ska göra ett sådant här hyperfint födelsedagskort till mig vartenda år. Jag är så smart. Dessutom så behöver hon ju då inte köpa något flott och fint, eftersom födelsedagskortet är bussnyggt. Billigt och bra.
Hon konstaterade att alla födelsedagskort inte skulle få plats någonstans till slut, men då sa jag att dom kan få ett alldeles eget rum i min lyxvilla som jag ska ha när jag blir stor.
Slutet gott, allting gott.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

det är ingen som har kommenterat mitt fina kort! Tänk om do inte tycker att det är fint.. :'O

2008-02-15 @ 22:17:33
Postat av: Charlotte

det är ingen som har kommenterat mitt fina kort! Tänk om do inte tycker att det är fint.. :'O

2008-02-15 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--