Dubbelbokad

Idag är dagen. Idag är den dagen som jag kommer att bli ett äkta tv-freak och kunna följa med i alla viktiga serier. Eftersom idag är dagen jag får femman.
Men jag insåg nu att det inte är så lätt som jag trodde. Jag hade bestämt mig för att titta på Roomservice, Grey's Anatomy (bara för att Johanna hyllar det till röven på Gud) och sedan Fråga Olle.
Sedan insåg jag att Men in trees och Top model har säsongsstart ikväll på trean.

Dubbelbokad.

Jag antar att det får bli Men in trees, Top model och sen Fråga Olle.. Eller Roomservice, Top model och Fråga Olle. GASH! Hur överlever mänskligheten att fatta dessa beslut varje dag?
Hur ska jag klara av att ansa bort tvprogram?

Kommentarer
Postat av: hahaa

gör som datanördarna, ladda ner alla avsnitt, ta en ledig dag och kolla igenom allt sen slipper du hålla tider :D

2008-02-13 @ 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--