Femman (L) Jag = Sant

Jag är en sann tv-nörd, det erkänner jag. Så min lycka när jag fick reda på att kanal fem kommer att ingå i Viasats utbud från och med på onsdag var, som redan nämnt, överväldigat lycklig.
Jag har nämligen ingått en pakt med trean, och alltid sagt att den är mycket bättre än femman. Detta helt enkelt för att jag inte har haft femman och för att jag varit sur och avundsjuk. Samtidigt så är jag väldigt patriotisk av mig så jag har ju helt enkelt varit tvungen att försvara den stackars trean. Jag tror att Ingman har lidit av samma symptom som mig, för han trackar alltid ner på trean och hurrar femman - men nu berättade jag för honom att han ska få trean och han blev stormförtjust.

Så så mycket för våran kärlek till trean diverse femman.

Men åååh, så roligt det ska bli att äntligen få hänga med i alla tv-serier som jag alltid har känt mig så efterbliven med.
Vad får jag inte missa? (Säg inte gossip girl, för jag måste briljera med att jag redan har sett dem. MWAHAHHAH!)

Kommentarer
Postat av: Emma N

Du FÅR inte missa Greys anatomy eller Desperate Housewives! Även I huvudet på Gynning och Ugly Betty är måsten :D
Haha, men håller med dig. Skulle alltid försvara trean förut när jag själv inte hade femman :P

2008-02-10 @ 22:12:22
URL: http://nordstromemma.blogg.se
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Haha, du och Ingman ar lite falsk-patriotiska hor jag ;D Men det ar asbra att ha bade trean, fyran och femman i Sverige. Da missar man inte natt bra program!

2008-02-11 @ 15:17:14
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: A

förbövulens bövulen ett måste är ju desperate housewives! och alla adnra program som emma sa :)

2008-02-11 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--