Födelsedags firande

Här kommer de otroligt snygga fotona från i fredags då min födelsedagsfest utspelade sig. Eller fest och fest, jag firades av mina små gullbollar - helt enkelt.

Det hela inleddes med att P, J och L hade lagat tacos till mig. Men jag tycker att foton på mat ser så vidrigt ut, så jag tänkte undslippa detta er. Vi drack shots också. Alla förutom jag drack någon slags lakrits, men jag tycker ju inte om lakrits så jag fick en pigellin shots. Den smakade förjävligt.


Födfest11
Sen när vi ätit upp gick vi till tvrummet och svängde loss lite. Här posar jag och Patricia otroligt tjusigt.


Födfest10
Johanna och jag!


Födfest9
Okej, syns det att min och Lines dans var hypersnygg?


Födfest8
Sedan blev det singstar för fulla muggar! Här är Johanna och Line jättesnyggliga.


Födfest7
Ännu mera posepose av mig o Patricia.


Födfest6
Sen mötte vi upp pojkarna o gick till bowlinghallen. Så här snygg var Line!


Födfest5
Johanna o Patricia. Patricia var sur.


Födfest4
Kvällens nästsnyggaste bild. Line, Mathias och jag. Oerhört upphestande.


Födfest3
Line och Mathias är normala.


Födfest2
André ser jätte full ut.


Födfest1
Johan med. Han ser mer däckad ut...

Sen blev jag alldeles för packad för att ta några mer foton. Men vi röjde runt lite och vinglade oss fram. Till slut hamnade vi på Bakfickan. Där fick jag en godisklubba i födelsedagspresent och Line tog ett assnyggt foto på mig och Bakfickan gubben. Upphetsande värre.
Sedan så fattar jag inte riktigt hur, men helt plötsligt stod Marie - Johans syster utanför och skulle tydligen skjutsa hem oss. Jag sa säkert någon hyperkorkat och till slut så hamnade jag i min alldeles egna säng med en snarkandes Johan bredvid. Härligt!
(Lines bd: linepiine.bilddagboken.se)

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Grattis i efterskott :D Hur kanns det att vara myndig nu? ;) Har du gjort nagot som bara vuxna far gora an? Typ gift dig, vart pa krogen, kopt snus eller lite fjortisol? ;)

2008-02-26 @ 16:01:37
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Charlotte

har du hakat upp dig på ordet upphetsande eller? :P

2008-03-02 @ 19:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--