Försvarsmakten är emot kärlek

Med åtanke av föregeånde inlägg så har jag fått fina tips i kommentarerna. Av Emma och någon som kallar sig för A att Ugly Betty och Desperate Housewives är viktiga saker att se när man har femman och är tokig i allt som är chickit, precis som jag! Är fånigt förväntansfull över att få en tv-kanal - jag tror inte jag har tillräckligt mycket med spänning och magi i mitt liv...

Jag är sur. På försvarsmakten.
På torsdag är det Alla-hjärtans-dag (en dag som jag egentligen inte tycker så där överdrivet mycket om, menvafan är man kär så ska man utnyttja denna dag) men min Johantoan är i lumpen. Så jag kommer att få sitta alldeles ensammen hemma på torsdag kväll och titta på femman på tvn när alla andra är ute och äter en romantisk middag tillsammans samtidigt som de viskar ljuva ord i varandras ögon och avslutar middagen med att ha rysligt mycket sex i bilen!
Det får inte dom som har pojkvänner i lumpen. Arma oss!

Det som gör mig ännu mer sur är att jag fyller arton nästa onsdag, och då ska man också gå ut och äta middag och bli firad som fan av sin sötnos, men han är i lumpen.
Försvarsmakten har ingen respekt för kärleken!

(ta allt med en nypa salt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--