Fredags muppar

Varning; följande bilder kan väcka irritation.
Okej, fotona från i fredags. Vi är inte riktigt friska i huvudet - vi vet!

15/2 11
Line poserar mycket snyggt. Någon som ser vad hon har i näsan?


15/2 10
Precis samma sak som Johanna har i sin näsa!


15/2 9
Sen gick vi ut. Vi skulle till Ica!


15/2 8
På vägen dit började vi muppa oss rätt rejält..


15/2 7
Line försökte ta foto på mig när jag hoppade - och skulle också vara i luften då blixten fladdrade fram. Men vi lyckades aldrig riktigt. Men resultatet blev ju tokigt snyggt ändå!


15/2 6
Jag lyckades fota Johanna när hon hoppar i luften! Skithärlig bild, tycker jag.


15/2 5
När vi gick där på vägen och flamsade oss - så kom det en bil. I den bilen satt inga mindre än Mathias och Marcus!


15/2 4
Vi hoppade in i bilen. Det var en väldigt skräckinjagande biltur.


15/2 3
Men Marcus och Mathias tyckte att det var jätte kul!


15/2 2
Sen stack vi hem till Line och sjöng singstar!


15/2 1
Jag var sämst. Line och Johanna var bäst. Ungefär som vanligt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--