Gaashigt

Gaash, nu är jag lite smånervös. Ska snart sticka iväg till i-center och övningsköra. Hur ska jag våga det? En vilt främmande gubbe och så ska man försöka att koncentrera sig på vägen. Huh, vad läskigt.

Helgen har varit heltokej. Fredagen var rolig, lördagen var mest bakis och söndagen var händelsefylld. Känns dock som om det inte har varit någon riktig helg för min del eftersom inte Johan har varit hemma, och så fort han inte är hemma så lever jag i en nedräkning tills det att han kommer hem.
Men nu är det bara fyra dagar kvar, för på torsdag kommer han!

Har lite ångest, för jag hade bett mamma att hon skulle se till att hon kunde skjutsa mig till skolan efter det att jag varit på i-center, men så hade hon fattat fel och kunde inte alls göra det. Så nu kommer inte jag att hinna till det att jag börjar skolan, så jag måste skolka från idrotten. Känns rockigt.
Vet inte om jag ska gå till skolan på en gång efter i-center och sitta där och vänta eller om jag ska gå hem o vänta i en timme.
Gaash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--