Hjärtligt sjukling

Sorgligt värre - jag är sjuk på alla hjärtans dag. Så nu kan jag inte köpa den efterlängtade rosen till Blomqvist och inte springa runt och krama allt och alla i skolan.
Snyft.

Om ni kommer ihåg hur jag mådde igår angående min trötthet? Idag är det i princip ännu värre. Eller det var, när jag vaknade. Fast alla är väl trötta precis när dom vaknar men det där var läskigt. Det gick inte att tänka. Det svischade väl genom en tanke i minuten i hjärnan.
Huh.
Nu har jag i alla fall sovit ut lite (närmare bestämt i över tolv timmar eftersom jag stendog igår vid ca kvart i tio och gick upp nu vid halv elva..) och känner mig någorlunda på G.
Ljuvligt väder ute idag igen. Jag vill bara ut och värma mig i februari solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--