Hos ida i fredags

Fredagsnatten hos Ida var helmysig. Började med shopping och på H&M hittade jag den sista Jagger tröjan som var kvar. I storlek 36, jag var överlycklig.

VARNING för oseriösa, fylle bilder som kan gå folk på nerverna.

Hosida11
Här hade vi hunnit bli mätta och belåtna efter flera ton av räkor!


Hosida10
Johanna försöker reflektera sin inre skönhet med den yttre..


Hosida9
Jag och Johanna muppar. Mest jag, för jag ser rätt knäpp ut.


Hosida8
Kramkalas! Ida ser gravid ut. Hon är inte gravid på riktigt.


Hosida7
Som tidigare nämnt i bloggen så tycker jag om att sova med sovmask. Den här hade jag med mig till Ida och posade snyggt med.

Sen fick kameran vila ett slag och sattes på igen vid två - tre snåret.


Hosida6
Då började vi bugga så det slog härliga till!


Hosida5
Mycket vackert!

Sen så satte Ida på "Tom Dooley" låten. Vi komponerade en egen, mycket vacker dans till denna låten.


Hosida4
Så här såg det ut. När vi väl dansade den så var vi helt övertygade om att det var den bästa och snyggaste dansen i världshistorien. Idag är jag inte alls lika övertygad. Tom Dooley låten var även den den bästa låten som någonsin gjorts i fredags natt. Det håller jag nog inte heller riktigt med om idag.


Hosida3
Johanna posar mycket vackert med Idas mammas glasögon.


Hosida1
Mera Tom Dooley dans!


Här kan du lyssna på denna magnifika låt!

Till slut halvdäckade vi med dreglande munnar i sängarna och sussade sött.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fy faan vad sexiga vi är. :) Tack för en supertrevlig kväll. :)

2008-02-03 @ 14:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--