Kärleksfullt

Alla hjärtans dag slutade relativt lyckligt ändå.
Jag oc Johan har smågnabbats lite i en halvtimme i telefonen men samtalet slutade med "Jag tycker att du är sötast!".. "Neej, det är du som är sötast!" och så höll vi på. Sitter nu och väntar på att han ska ringa upp igen, så att vi kan fortsätta med vårat otroligt viktiga samtal.
Har även hunnit tagit en alldeles för lång dusch där det inkluderades benrakning och peeling och avslutades sedan med kroppsinsmörjning och en gnutta brun utan sol. Allt för att vara någorlunda snygg i morgon när Baby väl kommer hem.
Det har jag kommit på är rätt bra med att han är i lumpen. Jag behöver inte vara snygg jämt. Bara på fredags och lördagskvällar.
Ååh, nu pep det i telefonen - igen!

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Tack sa jattemycket for den sota kommentaren. Det varmde :)

2008-02-15 @ 00:13:50
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--