Resumé

Ååh. Vad underbart det är med lov.

I fredags var det partaj. I lördags var det återhämtningsdag till tusen. Jag och Johan låg utdöda i sängen halva dagen och lyckades sedan förflytta oss till soffan. Riktigt hemskt var det. Johan lovade sig själv att aldrig mer dricka. Jag trodde inte riktigt på det..
I söndags så var det slappning hos Johan och sedan kom André o Johanna o på kvällen stack vi till Karlstad och tittade på "Sweeney Todd", faktiskt helt okej. En sådan där film som åtminstone jag tänker på en längre tid efter att jag sett den.
Igår var jag och Johan med Johanna o André o bakade kladdkaka, sen stack vi till Line o Mathias o spelade lite par-buzz och kvällen avrundades i Johans säng. Trevligt trevligt.

Idag ska jag plugga. Suck.
Ska försöka lägga upp lite bilder senare idag från i fredags och igår när vi bakad kladdkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--