Tågets gång

Det löste sig inte med tåget i torsdags. Men efter dryga timmen kom det ett x2000 och plockade upp dem, men det tåget var så fullsmäckat så Johanstackarn fick stå upp i en och en halv timme.
Strax innan åtta var dom i Karlstad, men då gick det ingen buss till Säffle förens vid nio så Johan var skitsur och ringde och fjäskade för hans pappa. Hans pappa köpte fjäsket och åkte de sex milen till Karlstad för att hämta sin son, så Johan var i säffle cirka halv nio och hemma hos mig cirka kvart över nio.
Jag var överlycklig. Jag tror aldrig att jag varit så lycklig förr, om jag ska vara ärlig.

Hela helgen har passerat alldeles för fort, men den var helt underbar. Fredagen i skolan var i princip ingen skola eftersom jag hade typ två och en halv lektion med sovmorgon samt att jag slutade tidigt.
Så när jag slutat hämtade Johan upp mig och vi sprang lite småärenden på stan, bland annat så dök vi in på Holgers och köpte bakelser. Mumsigt värre. Så sedan bar det av till Johan där vi mumsade i oss bakelserna och där har vi stannat i princip hela helgen förutom att jag har åkt hem och bytt kläder och hämtat någon film.
Jätte underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--