Antikrundan

Nu har jag nyss tittat på ett avsnitt av antikrundan tillsammans med min mor och far. Nu låter det som om vi är värsta tråkbollarna som stup i kvarten sitter och diskuterar politik, men riktigt så är det inte.
Jag och pappa är bara historiefreak och gillar gamla grejer och deras historia. Mamma tror jag mest tycker att det är maffigt med vad mycket skit egentligen kan vara värt. Förut satt hon och gormade om någon skitful fågel som var ihop limmad av gamla porsilnsgrejer och förstod inte riktigt hur den kunde vara värd 25 tusen.

Mysigt som få var det i alla fall. Det har hög mysighets nivå, det programmet.
Funderar på att helt enkelt dänga mig i säng och läsa lite Liza nu, hon lyser alltid upp dagen med sina mord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--