De flyttade ungdomsmottagningen!

Har nu kommit hem från ännu en trevlig skoldag. Det var idag som plintarna skulle tas itu med, men jag var så otroligt busig att jag "glömde" gympakläderna hemma. Så jag kunde inte vara med, det var ju synd!

Efter skolan så skulle jag och Johanna bege oss till ungdomsmottagningen - men det låg inte kvar! Det har alltid legat i ett gult, fult litet hus vid en vägkant. Alltså en helt vanlig villa, men när vi kom dit så stod det att dom hade flyttat till sjukhuset. Så då var det bara att knata vidare.
Väl på sjukhuset så var det ett större projekt att hitta till rätt ungdommsmottagning, det fanns nämligen flera. Till slut hittade vi rätt och fick det vi ville.
Halleluja!

Nu ska jag läsa... hela dagen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--