Den spännande fortsättningen

Jag ringde till min farmor för att dela med mig av den kunskapen att jag inte hittar hennes mormor och hennes familj någonstans.
Farmor blev mycket förskräckt över detta, och jag tror hon tog det nästan som en förolämpning. Men hon lovade att hon skulle ringa till hennes morbrors fru (!!) och prata med henne, för hon hade tydligen någon son som också höll på med släktforskning.
Jag måste erkänna mig själv imponerad om farmor har en morbrors fru som är i livet, eftersom farmor är typ 75 år. Kan man bli så mycket äldre än det?

Den spännande fortsättningen angående min farmors mormor kommer! Ni kan vara lugna, ni kommer inte att leva i ovisshet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--