Det tredje hjulet blir förfrågad

Johanna är wunderbar. André med, i och för sig.
Jag träffade de båda två förut idag. Jag och Johanna ska åka till Ida i Karlstad på fredeag och ha vin& räkkväll. Vi ska sova där och mysa.
Då frågade Johanna om inte André kunde komma till Karlstad på lördagen så att de kunde gå på bio. Då sa André att det var så tråkigt att åka på buss till Karlstad alldeles själv, och då sa jag att det var så tråkigt att åka buss hem igen alldeles själv.
Då tyckte dom att jag kunde följa med dem på bio. Blev mycket smickrad av erbjudandet eftersom jag mest kommer sitta och glo på lördag & söndag eftersom Johan inte har någon helgspermission. Visserligen skulle jag aldrig kunna tänka mig att vara tredje hjulet och förstöra deras mysiga biokväll, men tänk vilka gulltussar som frågade!

Kommentarer
Postat av: Ida

Helmys kommer det bli. :) Men blir ni kvar här på lördag då eller? Så jag får inget sällskap på buseen till Säffle. :/

2008-01-27 @ 22:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--