Dumlekola

Dumlegodis är ett väldigt gott godis. Bland de godaste skulle jag vilja påstå.
Här kom jag hem, sliten och trött efter en massa promenad eftersom vi hade gått till fel ungdomsmottagning. Vad var det inte då som låg på mitt skrivbord som en räddare i nöden? Var det inte en halvöppnad Dumle-påse? Joo, det var det. Och åh, så lycklig jag blev.
Ännu lyckligare blev jag när jag hade fått upp pappret kring den första kolan och fört den till munnen. Vilken smakupplevelse!


Dumle
Så här smaskigt såg det ut. Erkänn, ni blir sugna? ;)

Kommentarer
Postat av: line

Mh, jag blev faktiskt sugen din lilla fiis ;)

2008-01-16 @ 17:52:39
URL: http://linepiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--