En snabb helg

Och så har ännu en helg fladdrat förbi innan man ens hunnit blinka. Och nu är det enda som finns kvar - tysthet. Känner mig känslomässigt dyngtrött, näst intill död. För så mycket som jag bara har varit lycklig och kär den här helgen, så har jag nog aldrig känt förut.

Det var underbart att vakna imorse av att Johan puttade på mig samtidigt som solen sken in i rummet och lyste upp. Då var det frukost som gällde, sedan stack vi ut och gick. Det var dock ingen vidare hurtig och rask promenad, som alla andra sysselsatte sig med.
Vi gick mest framåt i vanligt tempo och pratade, skrattade och mest bara var...


Promenad8
Så jävla fin så att jag får ont i magen av att titta på honom.. inte sant? ;)


Promenad7
Finast i världen!

Johan bestämde sig för att han ville att vi skulle ta ett foto där vi "var snygga och inte pussades".


Promenad6
Men jag tycker inte om att snygga mig på kort, så jag fulade mig istället!


Promenad5
När Johan övertalat mig till att le lyckades han att se ut som en hög elefant. HAHA. Så han kommer nog inte att få någon bild där vi bara är snygga utan att pussas..


Promenad4
Jag fular mig på ännu ett kort..


Promenad3
Johan har en tendens till att bli oerhört tjusig på bild...


Promenad2
Jag vet att jag är snygg. ;)


Promenad1
Pusspaus på promenaden.

Kommentarer
Postat av: line

ni är så jävla fina tillsammans (: glad för din skull gumman.

2008-01-27 @ 18:27:08
URL: http://linepiine.blogg.se
Postat av: Charlotte

hur många pusspausar tog ni på promenaden? Lika många som i skidbacken? ;)

2008-01-27 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--