Fantastisk helg

Helgen har varit fantastisk!
Johan kom hit vid nio, halvtio ungefär. Sen satt vi och tittade på Let's Dance tillsammans med mamma och pappa och sedan gick vi och la oss i sängen och tittade på film.
Det var som en chock när jag öppnade dörren när han plingade på. Jag kom inte ihåg att han var snygg...

KakorIgår var det mys på förmiddagen och sedan träffade jag Line och Johanna. Vi fikade loss riktigt rejält! Jag tyckte att vi kunde köpa fikabröd på Ica och fika hemma hos Line istället för att springa till ett fik, så det gjorde vi.
Men det blev ganska många bullar... Närmare bestämt nio styckna, så vi hade tre var. Givetvis vräkte vi i oss dem, sådana gottegrisar som vi är! Det var helmysigt.
Kvällen spenderades sedan hemma hos Johan i hans tvsoffa.
Idag spenderades den på samma plats.

Jag vet inte vad det var som gjorde helgen så underbar, men den bara var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--