Glasögons maffian

Idag i skolan så var Tord (=mattelärare) sjuk. Så vi satt mest och snyggade oss under våran schemalagda matte istället.

Jag i glasögon
Jag snodde bland annat Blomqvists glasögon och posade glatt i dom. För att säga det själv, så tycker jag faktiskt att jag ser ut som Titti Shultz (hur stavas det?) i Rix Morron Zoo. Otroligt snygg.

Utan glasögon
Här sitter Blomqvist och Karin utan glasögon! Jag har snott Blomqvists och Karin vet jag inte vad hon dolar med. Men ser ni hur båda två tittar ner i marken? Gör glasögon människor det när de tar av sig glasögonen?

Blomqvist
Till slut fick Blomqvist tillbaka sina glasögon. Så här megasexig var han då. Det ser mest ut som om han har sett ett spöke tycker jag, men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--