Hektisk dag

En mycket hektisk dag! Nu får jag igen för att jag slappade så igår, det ska Gudarna veta!
I skolan var det full rulle och inte mycket tid till att stanna och hämta andan. Men för en gångs skull så hade jag det faktiskt ganska roligt! Det var bara matten som var drygast i universum och som jag bara ville springa ut skrikandes från.
Till och med idrotten tyckte jag var jätte kul, och där körde vi ändå krävande styrkeövningar hela lektionen! Ibland mår man snuskigt bra av att vara positiv.

Idag utsåg Alexandra mig till ansvarig för studensmössorna studenten 09 (min student) också. Det var någon gubbe som sålde studentmössor som ville ha tag på den personen, och han ringde mig vid strax efter två. Då hade jag dock fullt upp eftersom jag och Ingman skulle precis gå in på I-center och rätta den sista pärmen, så han skulle ringa senare.
När jag kom hem från i-center stack jag, syrran och mamma ut o köpte skor. Det var kul!

Nu blir det snart till att plugga loss.. Jippiee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--