Historielektion

Sitter i skolan och egentligen så är det meningen att jag ska ha historia - fundera vilket ämne jag ska skriva om i min b-uppsats.
Jag har redan bestämt vad jag ska skriva om, tror jag. Så nu orkar jag inte göra någonting, det är väl helt okej? Jag bara sitter och tjatar på Ingman att han ska skynda sig eftersom mamma ska komma och hämta oss och skjutsa oss till I-center där vi ska plugga lite trafikkunskap. Jag tror att jag ska göra det provet imorgon när vi slutar tidigt, så att jag får det gjort.
Hoppas bara på att jag får godkänt, annars blir det pinsamt!

Min lilla Ingman är den sötaste på jorden. Näst efter Johan. (Ingman tvingade mig att skriva någontign om honom, annars skulle han sätta sig på mig med hans stora rumpa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--