Hungersk lunch

Hujedamej! Hemsk lunch och eftermiddag.
Rusade iväg från kulturhistorian för att gå på styrelsemöte. Givetvis var rektorerna försenade så det drog ut på det hela. Var på styrelsemötet under hela min lunch och det gled också över engelskalektionen.
25 minuter efter det att engelskan börjat ramlade jag in och försökte arbeta så gott det gick - med en tom mage. Hela jag darrade och bara skrek efter mat. Givetvis var cafeterian också stängd, så jag kunde inte köpa mig någonting. När den till slut öppnade, tjugo minuter innan vi slutade, så vräkte jag i mig en macka och en risifrutti.

Sedan var det bara att bege sig iväg till i-center där jag skulle skriva trafikkunskapsprovet. Jag skyller på att jag var hungrig, för det gick inte så bra. Hade åtta fel och därmed fick jag bara godkänt, men jag känner mig relativt nöjd ändå.
Nu, äntligen - mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--