Hurtigt liv...

Jag och Johanna var och simmade. Jag dog efter fem minuter och kände mig därmed som värsta muskelknutten. Inte. Ville strypa Johanna när hon inte var ett dugg trött och jag ville bara springa och sätta mig i bastun på en gång. Men hon sa till mig att stå ut, så det gjorde jag. Åtminstone lite.
Jag simmade ett tag i alla fall, typ 35 minuter eller något. Det var 30 minuter mer än vad jag egentligen orkade - så HEJ träningsvärk imorgon. Efter de där 35 minuterna så självdog jag nästan och sa till Johanna att jag skulle gå till duschen och hon kom strax efteråt. Sedan var det den efterlängtade bastun som gällde.

Men nu har jag bestämt mig för att jag ska bli en sådan där jobbig jäkla människa som man bara vill strypa för att den är så hurtig. Sån vill jag bli!
Och eftersom Johan är en sådan person, och jag får alltid skuldkänslor för att han har en massa muskler och jag har mest...ingenting - varken fett eller muskler, så har jag också bestämt mig för att bli sån.
Det kommer jag orka, tills imorgon.
Men drömma går ju?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha joo man kan önska att man vore hurtig;)

2008-01-30 @ 19:34:38
URL: http://alexbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--