Köttbulle är det nya it - ordet

Är möjligtvis köttbulle det nya it - ordet? Det där tuffa ordet som alla kommer att börja använda tokigt mycket?
Köttbulle är ju knappast något ord som man använder i dagligt tal, men idag har jag hört det två gånger, och då inte i matrelaterade sammanhang.
Nej, förut på gympan så var det någon som utbrast:
- KÖTTBULLE!
Jag kommer dock inte ihåg vem det var, men jag tror att det var Karin, Lina eller Sara. Detta var nummer ett av gångerna som köttbulle har blivit använt idag.

Jag skrev nyss med Johanna på msn och så skrev jag att jag skulle fortsätta plugga nu, då kallade hon mig för en köttbulle!
Jag tror faktiskt att detta är det nya, fashionabla ordet!

Köttbulle på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--