Milkshakes jakten

Idag gick vi till stadsbiblioteket istället för att vara på historian - just för att hitta böcker som vi kunde använda i historian.

Konstiggrej
Ett äpple! Jag tyckte att det såg helroligt ut.


Tihia
Det var vi som gick till biblioteket. Sandra, Karin, Ingman och jag. Fast jag syns inte, för jag är bakom kameran.

När vi gick där så insåg jag helt plötsligt hur otroligt sugen på milkshake jag var. Då kom Ingman fram till att han också var det. Vi bestämde oss för att springa in på Sibylla som ligger precis bredvid biblioteket och köpa milkshake. Men det hade dom bara på somrarna. Då blev jag skitsur.

Mcdonalds2
Så jag tvingade med Ingman till McDonalds  istället.


Mcdonalds1
Där hade dom milkshake. Lägg märke till den blåa himlen!


Milkshakejohan
Så här sexig var Ingman tillsammans med sin chokladmilkshake. Den var inget god.


Milkshakejag
Så här snyggt kisande var jag tillsammans med min jordgubbs milkshake. Den var mycket godare än Ingmans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--