Nyårsbilder

Jag upptäckte att bildernar från nyår inte alls var vidare roliga och det såg ut som om vi hade det dyngtråkigt hela tiden. Men vi hade det faktiskt riktigt trevligt förutom att jag hade dreta ont i magen och bara ville spy hela tiden. Jag drack bara tre drinkar o lite champange och gick hem ett. Mwahah.

Nyår11
Vi hade parmiddag (hör ni hur otroligt vuxet det låter!?) på nyår hemma hos Johannapanna. Flickorna samlades först där och sminkade oss. Så här såg det ut. Där ser dom jävligt bleka och tråkiga ut, dom var mycket finare i verkligheten! Line och själva värdinnan är detta.

Nyår10
Eftersom jag var först på plats hos Johanna så var jag därmed färdig först. Sen fick jag sitta och skrapa fötterna i golvet och vänta på dom andra flickorna som hade fullt sjå med att sminka sig. De två blondinerna - Patricia och jag tog givetvis tillfället i akt och posade lite.

Pojkarna kom, men det enda de gjorde var att bränna skivor (skivor som var urkassa) samtidigt som vi lagade mat. Eller ja. Nästan alla. Jag och Johan pussades mest, men han tyckte att vi fick det eftersom vi befinner oss i ett stadie som kallas för nyförälskelse.
När maten var färdiglagad och varm så gick vi och satte oss vid bordet och käkade

Nyår9
Så här fint dukat var det!

Nyår8
Patricia och jag posade ännu mera! Vi är ju blondiner och korkade, så vi tycker om att posa.

Nyår7
Line och Mathias är mitt favoritpar i alla kategorier! Dom har varit tillsammans i princip hela livet (dom springer på fjärde året nu) och om allting annat är upp och ner så står dom alltid fasta och stilla. Me like!
Dessutom så är dom ju tokigt söta tillsammans också.

Nyår6
När vi ätit mat så började vi sjunga Sinstar, och killarna fick smärre öronskador. Sedan drog Johan och André igång och gapade och det blev bara ännu värre. Mycket trevligt.

Nyår5
Sedan blev det efterrätt! Eftersom det var nyår så var vi tvungna att ha lite tomtebloss i efterrätten, men det blev inget direkt lysande resultat. Glassen blev alldeles svartprickig, vilket var mindre mysigt. Men lite skit rensar magen!

Sedan var det singstar för fulla muggar och vi gapade och sjöng. Helt plötsligt var klockan halvtolv och vi hade ingen aning om vad vi ville göra. Hälften av oss ville dra ut på stan, och hälften av oss ville vara kvar hos Johanna. Jag, Line, Mathias och Johan bestämde oss för att vi skulle gå till torget och kolla läget och sedan snabbt komma tillbaka.
På torget var det dock inte alls vidare rockigt. Bara en jävla massa fjortisar, men jag fick åtminstone träffa Idadida! Jag och Johan stod och pussades vid tolvslaget, så jag fick spendera det precis som jag ville!

Nyår4
Strax efter tolv började vi gå tillbaka mot Johanna samtidigt som vi tittade på alla vackra fyrverkerier. Jag och Line var överförtjusta i det nya året eftersom vi blir arton år, så vi gick och drömde oss bort till Stenhuset och alla grillpartyn som vi ska ha till sommaren. Så lyckliga såg vi ut.


Nyår3
Hos Johanna skulle champangen nu öppnas! Efter många om och men fick jag upp den och det blev bubbelparty!

Nyår2
Ser vi äldre ut, ser vi äldre ut, ser vi äldre ut!?
Nej. Precis som år 2007. Suck.

Nyår1
Pojkarna skålar in det nya året och allmänt fular sig.

Sedan drogs det där gamla vanliga.
"Jävlar, jag har inte duschat på ett helt år, vad äcklig jag är!!" osv.osv.osv.

Kommentarer
Postat av: lineeeeee ;)

mina tjejer livet ut, JAG ÄLSKAR ER! ni är världsbääst!

2008-01-11 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--