Nytt år

Jävlar!
Nu har jag blivit beskylld för att vara död, igen.
Så är inte fallet, utan jag lever bara ett liv där det händer väldigt mycket hela tiden. Nästan. Händer det ingenting så ligger jag och Johan i sängen framför en film och det känns ganska tyket mot honom att sätta sig vid datorn.
Så jag är inte död, jag lovar.

Foton från Branäs ska komma upp!
Foton från våran myskväll ute på näset som skedde fredag - lördag ska komma upp!
Foton från gårdagen ska komma upp!

Men nu är det åtminstone 2008 då, människor. Här känns det?

Mjau
Jag är nog lyckligast i världen, bara om ni ville veta...

Kommentarer
Postat av: monika

FY vad ni två är sööta!! har bara lust å äta upp er ju! :)

2008-01-01 @ 16:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--