Panik inför framtid

Idag på skolan så tog jag en liten broschyr utanför syon. Den hanlade givetvis om att läsa vidare. Nu har jag läst igenom denna lilla broschyr och får panik.
Jag har ingen aning om vad jag vill göra efter att jag tagit studenten! Visst, jag har ett och ett halvt år på mig att fundera ut det, men jag får panik ändå.
Det vore så väldigt skönt om någon hade lagt fram en karta som jag var tvungen att följa. En plan för mitt liv och hur det ska se ut.

Jag vill åka som au-pair samtidigt som jag inte vill det. Jag vill det jätte gärna, samtidigt som jag bara vill plugga vidare så att jag blir färdig med alla skolår så fort som möjligt.

Studenter; hur gör man!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--