Släktforskningen

Har nyss kommit hem från farmor och farfar. Mycket trevligt, faktiskt.
Var där och pratade om farmors mamma som är min proband i släktforskningen, eftersom den ska in på fredag. Så nu tänkte jag faktiskt ta tummen ur röven och skriva lite om det.

Angående min spökliga farmors mormor - den andra släktningen till mig som också har släktforskat hörde av sig i måndags. Han berättade att han hade hittat både henne och hennes mamma och pappa samt syskonen. Jag tyckte det var ganska skumt, eftersom jag verkligen har tittat men inte hittat någonting.
Men jag har bestämt mig för att jag inte ska ha med det i min inlämning angående släktforskeriet, eftersom det är så lite tid kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--