Tidsoptimist

Ojoj, hektisk dag.
Jag är en på tok för stor tidsoptimist, jag tror alltid att jag ska hinna med så mycket mer än vad jag egenltigen gör.

Idag struntade jag i sovmorgonen och släktforskade under den istället, då kände jag mig ambitiös! Hade diverse rockiga lektioner och avrundade dagen med ett smaskigt prov!
Sprang hem och var hemma i fem minuter, sedan lekte jag med Johanna. Sen sa pappa att vi skulle till Harrys och äta, och sedan sprang jag hem därifrån för att hinna hem till Let's Dance. Så nu sitter jag och tittar på det och bara väntar på att Johan ska komma..
Sedan blir det han för hela slanten resten av kvällen. Helmysigt! :)

Till Lisa:
Var det bilddagboken du menade? Jag antar det! ;)
Nej, jag har ingen sådan eftersom jag har bloggen, så de bilder som jag vill o har tid till lägger jag upp här på denna sidan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--