Torsdag skoldag

Även idag i skolan så var jag flitig med kameran, till mina klasskompisars skräck.

Skola16
På samhällen satt vi i bilbioteket och jobbade. Ingman och Sandra skapade tredje världskriget, dock enbart i muntjafs och det var en riktigt trevlig stämning!


Skola15
Sara ville inte vara med på foto. Det ville Eijub, se så söt han är! ;)


Skola14
Ingman visar stolt bilder ur sin hip-hop bok. Han ska skriva om hur samhället ser på hip-hopare, jag ska skriva om punkare.


Skola13
Jag snyggar mig. Jag var så tjock så Ingman fick inte plats i bild.


Skola12
Jag friade till Ingman. Han godtog förlovningen och han fick låna min vackra ring. Den gick dock inte på honom...


Skola11
Okej, det här var nog århundradets tråkigaste bild, men vi skulle ha klassråd och Richard och Blomqvist satt och sjöng så vackert, men jag tänkte inte på att sången inte fastande på bilden.. ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

smaaart, men det är ju bra att du har lärt dig något nytt om en kamera! ;)

2008-01-27 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--