Torsdagens skoldag

Följande inlägg kan anses som onödigt. Eller så kan det ses som att jag hade tråkigt i skolan idag, så jag fotade
typ allt som fanns att fota!

Skola10
Solen lyste, så det kändes otroligt vårigt faktiskt. På Herrgårn och torget har vi otroligt högt till tak, och högst upp har vi stora fönsterrutor (det är de som ni ser här) så när solen skiner ute så märks det väldigt väl. Men vårkänslor i januari känns lite för mycket..


Skola9
Så här fint är Emmas pennfodral! (jag sa att det var mindre relevanta foton)

I våran klass tycker vi om att göra grimarser!

Skola8
Så här snygg är Karin!


Skola7
Så här snygg är jag.

Skola6
Så här snygg är Blomqvist.


Skola5
Nu är ju jag lite egenkär, så så här snygg är jag - igen.


Skola4
Det är tre styckna likadana. Det tyckte jag var roligt.

I min mobil har jag en grejs som heter "Virtual Barber Shop". Jag lät Blomqvist få lyssna på den.

Skola3
Så här snygg var han under den tiden som han lyssnade.


Skola2
Så här snygg var mobilen medan Blomqvist lyssnade.


Skola1
Richard lyssnade också på den!

Här nedan så kan du lyssna på Virtual Barber Shop, men du måste ha hörlurar - alltså inte bara högtalare. Har du inte hörlurar så fungerar det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--