Vi leker vid släktforskningen

Så här roligt hade vi det när alla andra hade håltimme och jag väntade på kulturhistorian inne vid släktforskningen:

Släktforsk5
Ingman ville inte vara med och visa sitt ansikte, men jag tvingade honom att visa upp sin coola t-shirt. Visst är han väl för sexig?

Släktforsk4
Här är Sandra. Hon är ambitiös och duktig när alla andra fjantar!

Släktforsk3
I våran klass älskar vi varandra. Mycket. Det vill vi visa för varandra. Så då brukar jag och Ingman tafsa lite på varandra.

Släktforsk2
Här är ett annat exempel när Sara och Ingman kramas!

Släktforks1
Ännu en av de flitiga - Karin!

Jag militärisk
BONUSBILD! Jag förstår om ni blir upphetsade av den här bilden. Den är utomordentligt sexig.
Tagen i helgas när Johan hade med sig sin fula hatt som han hade snott av killarna från något jakt-grejs i lumpen. Det blev min nya bästis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--