Soligt!

Legat ute och glassat i solen, i princip hela dagen. Svettigt värre!
Var även ute och övningskörde en sväng med käre fader förut, men det kändes lite nervvrakigt med tanke på att det var utgång med tillhörande alkoholhaltiga drycker igår. Som tur var så hände det ingenting drastiskt, jag körde inte på någon och ingen körde på mig.
Pjuh.
Jag fick även höra från en mycket trevlig fordonsgrabb igår på Fridas (Elins kompis) fest att jag pratade så otroligt vuxet. Visste inte hur jag skulle ta det, men jag tog det som en komplimang.
De flesta brukar dock beskylla mig för att prata värmländskt, så det var ju en trevlig skillnad.

Syster ligger och sover fem meter ifrån mig. Hon har varit uppe hela natten med sin klass på Skutberget.
Dagens ungdom - jag säger då det!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--