Ååh, saliga lycka

Nervositet.
När jag kom hem från skolan för dryga halvtimme sedan så låg det där på bordet. Kuvertet. Det stod "Vägverket" snyggt och prydligt på det. Jag slet upp det och fick ett datum.
Äntligen. Ett datum.

Nu är jag mest bara skitglad över att äntligen ha fått ett datum.
Jag satte mig glatt vid datorn för fem minuter sedan och kollade igenom mailen. Då blev jag ännu gladare. Duse svarade på min arbetsansökan och de vill träffa mig för en arbetsintervju! Wiiiie!! Någon gång nästa vecka. Åh. Lycka. Salig lycka.
(Känner att jag mest sprudlar känslor och därför inte kan klämma ut ngt vettigt, förlåt.)

Gulp
Läskigt värre.

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till :D

2008-03-10 @ 17:30:11
URL: http://LivetSomEnJonson.blogg.se
Postat av: Ida

Va roligt hörru. Jag håller alla tummar och tår för dig. :)
Blev lite avundsjuk på att Duse hade svarat till dig, det har dom inte till mig. :/ Dum som jag är glömde jag att skriva mitt nummer till dem också. :)

2008-03-10 @ 22:30:18
Postat av: the Nanny - au pair i Providence, USA

WOHO! Hoppas det gar asbra pa bada grejerna :D Vad ar det for slags jobb pa duse forresten?

2008-03-11 @ 01:30:37
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--