Blodlabb på naturkunskapen

Idag i skolan så hade vi samhällsvetare labb på naturkunskapen. Ekonomerna var i Karlstad på UF-mässa, de skitarna.

Titta INTE på följande bilder om du inte klarar av att se blod.
(Okej, nu lät det som om det kommer värsta splatter bilderna där vi typ mördar en människa. Riktigt så var det inte direkt. Vi stack oss i fingret och det blödde lite. Hm. Men ändå.)

Blodlabb5
Ååh, studera blodet lite närmare! Rike, Jens och Lina är i fullgång med något hyperintressant.


Blodlabb4
HAHAHAHA! Skönbild som fan.
Sandra ser mest ut som "NEEJ, jag vet inte vart falukorven tog vägen. Jag har inte stoppat upp den åtminstone...."
Emma ser mest fundersam ut och Ingman ser dynguttråkad och jätte elak ut. Som en liten sju årig pojke, liksom.


Blodlabb3
Mitt blod! Otroligt vackert, va? Jag tillhör blodgrupp A. Vet inte om det är plus eller minus för Jens fastslog att den var trasig, den som man skulle få reda på det med.


Blodlabb2
Ingman tycker lite synd om sig själv som blöder så. Stackare.


Blodlabb1
Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--