Blommig vår

Idag när jag var på väg hem från skolan så gick jag och lyssnade på Håkan Hellström och var allmänt vårsuktande. När jag gick där i solen som värmde så fick jag syn på blommor.
De var visserligen inte de första för i år som jag såg, men det gav mig ändå en viss lycka. De stoltserade så vackert i Andrés häck (då menar jag häcken utanför hans hus, och inte den han har mellan låren och ryggen), så jag kunde helt enkelt inte låta bli att ta kort på de små sötnosarna.

Blommigt
Ååh. Ge mig riktig vår. Ge mig slutet av maj och två veckor kvar till sommarlov. Betygen är satta och lektionerna går ut på att ligga nere vid älven och käka glass. Gah, underbart. (Bortse från alla små kvistar som tillhör häcken och koncentrera dig på blommorna)


Blommigt
Mumsigt. På ett vacker vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--