Dagen efter

Igår var det faktiskt rätt kul.
Inte till en början, men senare kom det massvis med folk. Visste inte riktigt var jag skulle ta vägen, men jag och Patricia svamlade runt rätt ordentligt. Jag kände mig nykter hela kvällen - det spelade ingen roll hur mycket jag än drack. Vid ett gick Johan och köpte en till drink till mig. Sen var jag klappkanon.
En halvtimme senare kom jag på att jag faktiskt ville gå hem nu - så jag och Johan gick. Vi kom cirka femtio meter, till Bakfickan. Där stod vi hängandes i den -10 gradiga luften och pratade med folk. Sen kom någon av Johans en miljoner kompisar och hällde lite (enormt skit mycket) glitter på oss. Vi glittrade som tusan.
Sen gick vi hemåt tillsammans med Ida. Johan och hon pratade på och jag kände mig mest liten, korkad och skitfull. Frös som fan gjorde jag också.
Till slut ramlade vi in genom dörren hemma hos mig. Jag konstaterade att vi glittrade enormt mycket och jag ville inte ha glitter i sängen, så vid tjugo över två stod vi i duschen.
Sen trog jag på mig min Snobben pyjamas och ett par luddiga strumpor och stenslocknade i sängen. Jag misstänker starkt att Johan tyckte jag var lite konstig som ville sova i pyjamas. Men det var kallt!


Kommentarer
Postat av: Victoria

snygg header!

2008-03-23 @ 14:26:46
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: CARRO

haha ,låter som en riktigt trevlig kväll hahah! Jag tycker att du berättar saker såå intressant, man vill bara fortsätta läsa :D!

2008-03-23 @ 14:29:59
URL: http://cacos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--