Gangster-Göran ger beröm

Nu är jag nyss hemkommen från i-center!
Göran gav mig beröm - någonting som jag aldrig trodde skulle hända. I mina ögon är Göran i hemlighet en gangster med lustiga skämt. (Notera att detta enbart är i mina ögon, jag betvivlar starkt att han i verkligheten håller på med maffiagrejer.)
Idag skulle jag för första gången parkera på en riktigt parkering tillsammans med Göran. På ICA parkeringen. Läskigt värre.
Göran sa ingenting om hur jag skulle göra, utan jag bara parkerade.
- Nu öppnar du dörren och tittar om du står så som du ville stå, sa Gangster-Göran.
Jag öppnade lydigt dörren och kikade ner på asfalten. Jag stod innanför parkeringsrutan - vilket var huvudsaken tyckte jag.
- Nå, hur var det? fågade Gangster-Göran.
- Eeeehrm. Det var kanske lite snett? chansade jag. I verkligheten hade jag ingen jävla aning om fall det var bra eller inte.
- Catrine, den bilen brevid står snett. Och den framför den. Men inte du! Bravo! (Gangster-Göran är en sådan person som alltid använder ens namn så att det känns som om man har gjort någonting fel.)
Jag blev skitnöjd över mig själv.
Åh vad bra jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--