Helt okej, ändå

Måndagar är nog egentligen ganska okej. Fast inte mornarna.
Fick en flipp vid halv fyra i morse, och vaknade. När jag låg där i mörkret och stirrade upptäckte jag att mobilen började lysa - då damp det ner ett sms från Johan. Jag svarade och fick tillbaka ett "Va fan gör du vaken?!". Sen ringde han och jag insåg att jag nog inte var så vaken efter allt ändå. Halvsovandes pratade jag med honom och sa till slut hejdå.
Sov därefter inte alls vidare bra och ville inte gå upp när klockan tjöt i morse.

Väl i skolan var det mysigt att träffa alla igen. Blev avis på Ingman som varit på Teneriffa och var röd som en kräfta i ansiktet.
Nu ska jag försöka att plugga lite naturkunskap, om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--