Hemma & borta

Idag kommer J hem.
Jag är överlycklig och helt förkrossad. För idag kommer Johan, men imorgon åker Johanna och ska vara i England hela påsklovet. Fattar inte hur jag ska överleva i över en vecka utan henne. Det är ju henne jag alltid ringer och tjötar för att tio minuter senare inse att hon inte lyssnar för fem öre, det är ju henne jag tröstar när hon och André bråkat, det är hon som tröstar mig när jag och Johan bråkar (som vi gjort typ en gång).
Som tur är finns Line. Men hon är på Näset så jag kommer troligen inte träffa henne heller vidare mycket.
MEN JAG ÄR POSITIV ÄNDÅ!

Igår var jag ju på arbetsintervju. Hmm. Det gick nog sådär. Det var skitkul att få sitta där och babbla, men mitt i intervjuen så kom Lousie Eld in (!!) och satte sig i samma rum och hörde hela min intervju. Då blev jag sur.
Nu ska jag ringa Johanna och tvinga henne att vara med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--