Inför den stundande arbetsintervjun

Jag gäspar otroligt mycket just nu. Det är ungefär två gäspar i minuten.
Inte bra eftersom jag om knappa halvtimmen ska sticka iväg på arbetsintervju på Duse. Då vill man ju vara pigg och glad och inte sitta där som värsta zoombien och gäspa i kapp.

Jag är lite osäker på det här med arbetsintervju. Inte någonting som jag förr har gjort med en totalt okänd person, eftersom jag alltid har känt de som jag har jobbat för förr.
Så om en timme kommer jag troligen att vara en erfarenhet rikare.
Det som är viktigast är nog att vara så framåt, utgående och positiv som möjligt. Och sig själv.
I vanliga fall så brukar jag inte ha några som helst problem med det - så det ska nog gå bra.
Pratade med Linn igår också, hon skulle också på arbetsintervju för Duse idag. Men hon sa att det var hela 30 pers som skulle på intervju och bara 8 styckna som kommer att få jobb. Så förhoppningarna ska nog inte vara alltför höga...

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo, det är endel. Har hört en till som ska dit också. Men lycka till! :)

2008-03-18 @ 21:56:49
URL: http://LivetSomEnJonson.blogg.se
Postat av: Linn

Jag mest satt där och log och såg dum ut tror jag. x) Försökte slänga ur mig ngt bra. Det var kul tyckte jag,en ny grej liksom. Och en erfarenhet rikare som du sa. :P

2008-03-18 @ 22:07:42
URL: http://neveryoumind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--