Ingmans fettintag

DOnken5
Ingman på McDonald's förut! Visst är han jättegullig i sin blåa tröja?
Vi brukar alltid mobba Ingman för att han är så fet (han är universums smalaste), för han äter så äckligt mycket skräpmat. Även nu!


Donken4
MWAAHAHHAHAAHA!! Sandra försökte förklara för mig att hon inte ville vara med på ett foto där hon satt och svullade hamburgare på McDonald's - men jag tyckte bara att det gjorde bilden ännu bättre eftersom det ser ut som om hon aldrig sett mat förr. Karin ser ut att tycka att det är lika roligt. Emma var också med, men hennes bild blev så suddig så jag sket i att lägga upp den.


Donken3
Mmm, Fanta!


Donken2
Karin käkade nuggets -- och lekte psykopat.


Donken1
Nu tillbaka till Ingmans dagliga fettintag.
På McDonald's får man ju alltid med sig ett pappersunderlag på brickan. På pappret brukar det stå en massa konstiga saker oftast inriktade till barn. Baksidan av det pappret visar hur mycket fett, kalorier, näring osv. McDonald's maten innehåller.
På Ingmans bricka var det informationen om hur mycket kalorier det innehöll som var överst. Och han hade fått tre.
Jag tror de tycker att han är lite väl mycket stamkund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--