Kort Catrine

Inatt hade jag en mardröm.
Mitt undermedvetna visste att jag inte idag skulle iväg och köra bil på i-center med Göran (min körskolelärare). Så därför drömde jag om det.
Jag drömde att vi var ute och körde precis som vanligt. Men plötsligt så var det någonting som dök upp på vägen och jag var tvungen att bromsa. Men jag kunde inte! Jag sträckte mig längre och längre med benen, men jag nådde inte bromsen! Det var som om hela golvet bara sjönk längre och längre bort från mig. Jätte hemskt. Göran blev skogstokig och jättearg.
Det var hemskt.

Nu har jag precis kommit hem från I-center efter en körsväng med Göran. Han kallade mig för kort. Jag fräste till och sa att jag då rakt på sak inte är kort, jag är fullt normalväxt bara det att jag är tjej. Hmpf.
Sedan så var jag jätte nära på att köra in i typ väggen när man ska svänga tillbaka in till I-center efter det att körlektionen var slut. Då sa Göran igen att jag var kort och att jag var tvungen att ha sätet mycket längre fram så att jag nådde kopplingen bättre.

Min dröm gick i uppfyllelse. Nästan.

Sen när vi var ute och körde så var det två små jättesöta flickor som var ute och lekte med en boll på gatan. När de såg att jag i bil var på väg på gatan så sprang de och ställde sig vid vägkanten. Då sa jag "Men ååh, vilka duktiga flickor!"
Rätt som jag sagt det så tappade den ena flickan bollen som åkte ut i gatan och flickan sprang efter samtidigt som den andra flickan vände sig om och inte vågade se på. Jag la på mig bromsen och Göran skrockade och sa "Där testade dom dig allt!".
Dumma flickor.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

din mardröm* gick nästan i uppfyllelse..

2008-03-13 @ 14:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--