Kramptår

Jag sitter här med mitt fula hår.
Pappa är och hämtar pizza till hela familjen. Känns nyttigt. Smälla i sig en massa tomma kalorier som jag måste (sa jag måste?) träna bort sen. Men jag har inte ritkigt orken till att laga egen mat, så fine.

Förut var jag och pappa ute på stadens gator och tog oss en sväng om. Det hände något hemskt. Jag fick kramp i fötterna. Riktigt vrålkramp. Jag brukar få det ibland, men mestadels när jag åker slalom eller simmar. Men nu fick jag det i bilen.
Försökta låta bli att skrika och koncentrera mig på rödljusen. Det gick väl sådär. Nöjd över att kärringstoppen var noll åtminstone. Jag tror inte att pappa märkte av mina kramper. Jag sträckte på tårna. Då gick det över.
Är mina fötter normala? Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--